Factura electrònica

D’acord amb la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic i les bases d’execució del pressupost de l’Ajuntament de Viver i Serrateix, tots els proveïdors han d’emetre factures electròniques a l’Ajuntament de Viver i Serrateix.

 

A la factura electrònica s’ha d’indicar el número de referència intern de l’Ajuntament, que es comunica als proveïdors en el document d’adjudicació de l’obra, servei, subministrament, etc... Aquest número de referència comença per 2 a continuació consta l’any i després varis números, amb un nombre total de dígits de 12.

 

 

Per confeccionar la factura electrònica necessitareu els codis DIR3 de l'Ajuntament de Viver i Serrateix, que són:

 

     Oficina comptable: L01083089
     Òrgan gestor: L01083089
     Oficina tramitadora: L01083089

 

Per a més informació sobre la tramitació de la factura electrònica, us convidem a accedir als enllaços següents

 

Bústia de lliurament de factura electrònica

Ajuntament de Viver i Serrateix |  NIF: P0830900G
Casa de la Vila | 08679 - Viver i Serrateix | Tel. 938204922
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Pagina creada per berTIC Informàtica